MINDFULNESS OG STRESS

Mindfulness kan være et rigtig godt redskab, i forbindelse med stresshåndtering.


En af de oftest nævnte effekter af mindfulnesstræning, er en afslappet fornemmelse. Men mindfulness er også medvirkende til at give et øget nærvær og opmærksomhed, mentalt fokus, klarhed og en oplevelse af ro og balace.

F.eks. bliver åndedrættet hurtigt og overfladisk, når vi er stressede, ivrige og overfladiske. Det får dybde og bliver roligt ved øvelser.

Effekter af mindfulness, som er blevet dokumenteret ved videnskabelig forskning er:​

  • Reducere blodtryk
  • Reducerer stress
  • Sænker puls og stofskifte
  • Styrker immumforsvar
  • Sænker bekymringer
  • Øger søvnkvalitet
  • Øger sårheling

KONTAKT DIN STRESSKONSULENT I DAG

Drømmer du om en hverdag med mindre stress og mere overskud?

​Som stresscoach kan jeg hjælpe dig, som er ramt af stress og dig, som vil forebygge stress. Selvom det kan føles uoverskueligt, så kan jeg hjælpe dig til et liv uden stress.

​Jeg hjælper primært stressramte i Fredericia, Vejle, Kolding og Middelfart.

Vil du booke en tid eller høre mere? Kontakt mig på telefon 60 16 08 53 eller send en mail til info@tilstedeinuet.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

​Til Stede I Nuet

CVR-nummer: 33344163

Skærbækvej 114, 7000 Fredericia

Få rutevejledning her

Du er altid velkommen til at kontakte mig ved at sende en SMS eller en e-mail.

Telefon: 60 16 08 53

​E-mail: info@tilstedeinuet.dk